Wednesday, July 18, 2012

Happy Birthday!

Tadi pukul 6 petang aku dapat call dari someone nih. Time tu aku memang rasa sangat-sangat weird dapat call dari dia sebab kalau mesej dengan budak ni mesti dia kata kredit dia tak banyak, kredit nak habislah and sebagainya. So bila tadi dapat call dari ini budak, aku tak tau nak accept ke tak call dia. Last-last angkat jugaklah. Rupa-rupanya memang dia call aku.

Aku dah agak ini mesti dapat call free, kalau tak bukan senang orang nak call kita tanpa urusan yang penting kan. Bila call free maksudnya mestilah birthday dia. Hahahaha. Lama betul tak dengar khabar budak ni. Agak lama jugaklah kami sembang, adalah dalam 45 minit. Banyak jugak yang kitorang borak, cerita perkembangan masing-masing, bergadoh pasal Neelofa lah, saling kutuk-mengutuk, dan macam-macam lagi. Seronok jugaklah dapat teman bersembang, dapat mengisi kebosanan dan kesedihan yang melanda diri. Hmmm (-_-)

Kalau sembang dengan budak ni mesti tak kering gusi punya sebab dia ni kelakar, best gak lah kalau nak ajak bersembang. Pape pun, aku nak wish kat kau...HAPPY BIRTHDAY!!! Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu ye. Study rajin-rajin dalam bidang baru yang kau ceburi tuh. Jadilah anak yang soleh kepada ibu bapa dan hamba yang taat kepada agamanya. ^_^


Inilah budak yang aku cerita sikit kat atas tadi. Si Rafiq yang suka mengusik. Baju oren tu secara tak sengaja kitorang pakai tapi memang teruklah aku dengan Rafiq kena bahan malam tu. Hahaha. Pape pun tu hanya tinggal kenangan yang menjadi saat-saat indah dalam hidup aku. Sweet 21 Rafiq!

No comments:

Post a Comment