Monday, December 31, 2012

2013!

assalam semua. alhamdulillah, kita berjaya juga sampai ke tahun yang baru iaitu 2013! syukur kita masih diberi peluang untuk terus bernafas, berbuat kebaikan dan memohon keampunan dari Allah. semoga peluang yang diberi oleh Allah ini kita pergunakannya dengan sebaik mungkin. buatlah banyak kebaikan dan kurangkanlah....nope! kalau boleh janganlah melakukan kejahatan. nakal sikit-sikit tu bolehlahhh. hehehe

banyak juga kenangan manis dan pahit yang aku dah lalui untuk 2012 yang lepas. macam-macam dugaan, seriously tahun 2012 memang tahun yang sangat-sangat mencabar bagi aku. dan aku sendiri pun tak sangka aku telah pun melalui segala pahit maung tu. alhamdulillah. dan ada juga yang manis seperti dapat jumpa ehem ehem...aicehh. ape tu? entah. saja je buat gempak.

untuk tahun 2013 pulak, semestinya aku tak sabar nak menghadapi apa yang akan berlaku dalam hidup aku. insyaAllah, 31 OGOS 2013, along aku akan melangsungkan perkahwinannya. tak sabar nak dapat abang! yeay! tak sabar nak busy-busy, nak penat-penat, nak hepi-hepi, nak cantik-cantik. buat kawan-kawan kalau ada yang baca post nih, jemput datang nanti ye walaupun kad nye belum ada lagi. mak pun dah pesan ajak kawan-kawan aku datang tidur rumah sekali! haha. mak yang paling excited!

bagi aku, setiap tahun takde pun azam baru yang aku buat. prinsip aku, pastikan apa yang aku nak tu menjadi kenyataan, tak perlu kot untuk buat azam beriya-iya tapi no action untuk every new year! so wasted! tapi tak salah pun sebenarnya nak ada azam baru, at least nawaitu da ada kan? hehe. aku punya azam ni tak kira masa, bila-bila masa je akan ada azam.

so... HAPPY NEW YEAR, 2013 peeps! semoga tahun baru ni akan mencoretkan banyak kenangan manis dalam hidup kita. hargai setiap detik yang dipinjamkan oleh Allah kepada kita.

No comments:

Post a Comment