Sunday, December 23, 2012

Sembang-sembang Petang!

assalam semua. apa khabar? wow! lamanya tak update blog. rindu sebenarnya nak menulis tapi disebabkan kekangan waktu, blog yang setia ni terpaksa diabaikan untuk seketika. sibuk dengan esaimennya lah, test lah, homework, sampai waktu tidur pun agak kacau sedikit. tapi tak mengapa sebab inilah lumrah kehidupan sebagai pelajar. kan?

pejam celik, pejam celik, aku dah pun sampai ke minggu study week. cepatnya 14 minggu tu berlalu. tak sedar pun. masa betul-betul mencemburui kita. aku rasa macam baru je semalam aku daftar sebagai pelajar ijazah, ni aku nak tamat dah semester baru aku.  

indah pulak cuaca petang ni. ikut ramalan kaji cuaca aku sendiri, kejap lagi hujan la ni. dengan angin sepoi-sepoi nya lah, phewww, memang layan betul menulis blog. idea tu datang mencurah-curah pulak. sambil ditemani lagu GIRL ON FIRE by Alicia Keys, layan sungguh.


ya. inilah adik-beradik 10 orang aku. member dari diploma sampai ke ijazah. walaupun tinggal 10 ketul je, insyaAllah kami semua boleh survive dalam bidang fisio ni. susah senang kami akan hadapi bersama-sama. stress sama-sama, ketawa sama-sama, nakal sama-sama. even kitorang ni tinggal 10 orang je, tapi nakal nye nauzubillah. tak caya? jap ea.




takpe, aku rasa gambar ni tak cukup nakal lagi. nanti aku akan capture a lot of pictures. soon oke. ^^


 
 yang ni pulak member rapat aku. sebelah tu hanan, aena and zaty. kira dengan dorang ni aku dah takde rahsia lagi. aku rasa dorang pun macam tu jugak. kitorang share semua suka duka bersama. mana je kitorang pergi mesti berempat ni. banyak jugak masalah dan kehidupan peribadi yang aku dah share dengan dorang. yang zaty tu, dia memang dah kenal sangat dengan perangai aku. mana taknya, dari diploma kitorang dok berkepit, sampailah ke ijazah. indahnya persahabatan tu. and aku harap persahabatan yang dah terbina ni akan berkekalan ke Jannah, insyaAllah.

::i hope our friendship just like a circle that has no ends::

2 comments: