Sunday, March 3, 2013

Selamat Kembali!

assalam semua! lamanya tak hupdate belog! kan? kan? kan? memang dah lama teringin nak menulis tapi takde idea nak cakap apa kat sini. 

orait, first of all aku nak wish selamat kembali ke pangkuan UiTM untuk pelajar-pelajar ijazah. today is our first day of kuliah for this semester. so far so good. seronok dapat jumpa balik kengkawan. alahai, baru sebulan setengah tak jumpa. tapi rasa macam dah bertahun-tahun berpisah. gitu kau!

dengar khabar, kengkawan aku ramai yang dapat result yang cantik-cantik, power-power. aku punya cukuplah untuk lepas 3.0 tu. yang penting semua lulus and lepas 3.0. tapi aku tak boleh sekadar berpuas hati dengan apa yang aku dapat ni. aku berazam untuk berusaha dengan lebih gigih. doakan aku ye!

memandangkan ini waktu masih awal untuk melakukan ulangkaji dan esaimen (bajet rajin la tu), aku tak tahu nak habiskan waktu-waktu buhsan ni cemane. rindu pulak kengkawan yang dah dok kat rumah sewa tu. kalau tak, rumah dorang lah jadi port aku nak lepak-lepak, sembang kencang, gosip-gosip. incik boyfie pulak dah jarang mesej. lagi la kita buhsan. tapi elok jugak. jimat kredit, boleh aku fokus dalam kelas. kalau tak tu, henfon memang melekat kat tangan.

so, azam aku untuk sem ni ialah untuk study harder, more concentrate in class, be hardworking and hopefully i can get excellent result. please pray for me my dear frends! pleaseeee (sambil buat muka kiut miut)

rasanya dah takde pape kot nak cerita lagi. cuma nak kasi tahu, mungkin aku akan kerap hupdate belog sebab aku sangat kebuhsanan disini! hehe. kalau sudi membaca, singgahlah. minum kopi sambil baca entries aku ni ke....hehe

oraitt. sayonara!


No comments:

Post a Comment