Tuesday, May 15, 2012

Living Barbie Doll


Sekali tengok memang sebiji macam Barbie Doll kan? Oke, memang Barbie Doll pun. Hahaha...tipu. Ini manusia. Model dari Ukraine, nama Valeria Lukyanova. First time aku tengok gambar dia, aku tak percaya ini gambar manusia. Mata ditenyeh-tenyeh berkali-kali untuk memastikan mataku tidak rabun. Memang ini gambar manusia. Baru aku sedar dari dunia khayalan. Merepek apa ni?

Oke oke, back to the story. Valeria ni tidak dilahirkan dengan rupa paras yang sangat menakjubkan ini. After did some plastic surgeries, now she lives with this look alike Barbie Doll. Valeria ni baru berusia 21 tahun. Oke, aku baru sedar dia sebaya aku! Tercabar! Cantik dan comel kan? Perfect la untuk jadi living Barbie Doll. Walaupun telah melakukan pembedahan plastik, Valeria perlu mengambil masa yang lama untuk menyolek wajah bagi memastikan dia memiliki kulit dan mata yang besar dengan pandangan yang kosong macam Barbie Doll.

Nampak macam best tapi dia juga perlu berkorban untuk melalui pembedahan yang sukar untuk memiliki pinggang yang ramping, boobs yang besar, mata yang besar dan sebagainya. Ditambah pula dengan rambut yang lurus berwarna perang  muda memang nampak sempurna untuk dia menjadi living Barbie Doll. Bukannya dulu dia tak cantik, cuma dia ingin hidup seperti Barbie Doll yang hidup. Apa jadah minah ni? Nampak cantik dan comel tapi ada jugak yang kutuk Valeria ni. Ada yang kata hodoh la, merepek la, dan macam-macam lagi.

Ada juga yang tak percaya, mungkin Valeria ni guna teknik pencahayaan atau sebagainya untuk menipu. Bagi menolak tohmahan tersebut, Valeria ada upload gambar dia without make-up. So, kalau korang nk further information and more pictures oh hers, just click on Incik Google oke. Taip je nama dia, berlambak info pasal dia keluar. Valeria ni bukanlah orang pertama yang melakukan pembedahan untuk jadi Barbie Doll, dah ramai dah cuma kita je yang tak tahu. Atau aku sorang je yang tak tahu? Hahaha.

Kat bawah ni aku upload sedikit la gambar dia. Kalau nak lebih mantop and cun, cari sendiri.

Before surgery. Cantik juga kan?
Lagi before surgery.

With and without make-up after surgery.

What a nice boobs! Haha...comel sangat. Teringin nak berkenalan dengan dia.
Serius sebiji macam Barbie Doll. Mom,  I want one just like this.

Rambut perang muda yang panjang dan lurus, boobs yang besar, mata yang besar  dengan pandangan mata yang kosong, pinggul besar, kaki panjang dan lurus serta warna kulit yang cantik. Perfect for a Living Barbie Doll.
So, for more information about her, you can search at Google.

notakaki: Seriously penat sangat hari ni. Ubah suai bilik, tertonggeng-tonggeng aku sensorang dok alih katil ngan almari sana sini. Katil tak berat pula kan macam angkat 10 orang Sumo. Katil ni diperbuat dari apa agaknya?

No comments:

Post a Comment