Friday, March 15, 2013

I Revealed Him

baru aku perasan rupanya entry yang lepas adalah entry first aku reveal siapa buah hati aku kan? inilah dia perempuan, kalau dah beremosi tu dah tak ingat pape dah. main tulis je. melepas la aku camni. mesti dah takde lelaki yang nak ngorat aku lagi. sob .. sob .. sob .. yang kau ni dah perasan kenapa? macamlah ada lelaki yang nak tackle kau. huk3

lepas aku habiskan kata-kata terakhir kat entry yang lepas tu, aku pon bagi link entry tu and bagi kat si buah hati tu baca. hehe. dia tak suka aku tulis bukan-bukan kat belog. actually it is not a bukan-bukan my dear, itu hanya luahan hati. aku meluahkan apa yang dirasa melalui penulisan. mungkin dia mengaggap aku buat bukan-bukan. haha. takpelah. ikut awaklah si buah hati nak cakap pape pon. yang penting awak da baca kan. saya harap awak faham apa yang saya cuba nak sampaikan. tapi kita sayang awak ketat-ketat tau. orait, dah ada yang nak termuntah hijau ke? oke oke, saya stop sebab saya dah terbau ada nada-nada cemburu ye disana. hehe.

hari ni aku nak keluar dengan kengkawan. katanya nak ke midvalley. aku ikut jelah. saja nak keluar jalan-jalan. nak amek angin. bosan dok lelame kat kolej ni. tak tau nak buat apa da. ingat nak cari kasut baru. tengoklah kalau jumpa nanti. pastu ada baucer buku tu lagi. aiyooo. kena banyak shopping la nampaknya ni.

so then, just wait for my new updates oke. kita tengok apa yang aku dapat rembat hari ni! hew3

papai. mmuuaahh2X (untuk buah hati kita je lah)

No comments:

Post a Comment