Friday, October 12, 2012

Totally Packed!

aiyark ! sangat busy meh. rasa tak terkejar masa. kalau boleh nak je cekup masa tu, lepas tu letak dalam poket. biar aku sentiasa ada masa. actually, bukan tak cukup masa. masa tu memang ada tapi aku yang dok bazir-bazirkan dengan perkara-perkara yang tak sepatutnya.

minggu ni dah lepas 2 tests, next week kena mengadap lagi test. pheww. dengan BEL nye lagi, banyak pula homework minggu ni. uihhh, larat ke ni ?? ya Allah...bagilah aku kekuatan. test tadi pun aku main buat je la. lantak lah dapat berapa pun, yang penting nanti aku akan score untuk next tests and final payper. aicehhh, gitulah gamaknya ayat bila menyesal. 

and that so called student's life yang aku rindu sangatkan dulu. puihhh la. hahaha. sekarang rindu tak? memang tak lah. rasa macam nak lari je. rasa nak drop, then balik rumah sambung kerja memasak kat dapur. tapi bila fikir-fikir balik, tak baik menyesal. ini pilihan aku, walau pape pun rintangan yang aku hadapi, aku mesti kuat dan tak putus asa. tak boleh dah nak berpatah balik sebab aku dah pun memulakan langkah sejak dari dulu lagi. bodohlah aku kalau aku sia-siakan peluang ni. 

oke, habis cerita pasal tu. sekarang ni aku dah ada twitter. ops! actually aku dah lama ada twitter, since part 1 ke part 2 masa diploma dulu tapi masa tu kawan-kawan aku sorang pon takde twitter lagi.  aku just create account tu untuk suka-suka je. sekarang ni baru aku nak aktifkan balik tapi aku tak aktif mana pun. cukuplah sekadar ada je, untuk gantikan fesbuk tu memang tak kot. kalau orang lain akan lebih aktif dengan twitter kan, tapi aku tak lah kot. aku sendiri pening nak guna twitter macam mana. lagi pun kat fesbuk banyak group yang aku join yang memerlukan keaktifan aku. cewahhh. tapi kalau ada orang nak follow aku kat twitter, sila lah ye. @syazni razak  (^__^)

esok ahad kan, so esok ada jugalah program aku dengan PHYTAS ni kat petaling jaya. program dengan elderly kalau tak silap. erkkk ! malas ! langsung tak berminat nak join.

::bright day because of your sweet smile::



No comments:

Post a Comment