Saturday, October 6, 2012

Aku Kelakar ?

bagi sesiapa yang dah kenal rapat or maybe dah mengenali aku mungkin dorang akan cakap, "kau ni kelakar la noni", "kau ni sengal lah noni". mungkin kot aku ni seorang yang funny. sometimes aku memang sengaja buat jokes dengan kawan-kawan. but sometimes aku takde intention pun nak buat kelakar, tapi aku tak tau kenapa dorang boleh gelak guling-guling dengan apa yang aku buat. selalu mereka buat aku konfius.

lagi teruk, ada sorang kawan aku ni langsung tak boleh tengok muka aku. kalau tengok je muka aku mesti dia nak tergelak. ha ?? why hanan? why ??


tak dinafikan aku someone yang suka ketawa, tak suka hidup dalam keadaan yang stress, dan aku memang suka buat jokes. tapi aku selalu ingatkan diri yang aku tak boleh selalu sangat buat jokes dan jokes tu mestilah tak kan mengguris perasaan sesiapa. 

masalahnya dalam sehari kalau aku tak usik orang, memang aku tak kan tenteram. kadang-kadang aku suka juga buat perangai pendiam aku ni tapi mesti kawan-kawan aku ni fikir aku tengah dalam keadaan yang marah atau aku tengah ada problems. oh, baru aku perasaan yang semua kengkawan aku ni sangat prihatin dengan aku. hehehehe. pada hal tak pun. ada masa rasa mulut ni macam malas nak bercakap, lebih prefer dengar apa orang sekeliling berbual.

mungkin aku ni seorang yang outspoken, spontan, tak berapa nak malu sangat yang buat aku ni seorang yang kelakar. hahaha. maybe. entahlah. walau pape pun, aku nak minta maaf kat semua if selama ni aku dah banyak mengguris perasaan korang dalam jokes aku. seriously, aku memang takde intention nak sakiti perasaan korang cuma mungkin kekadang aku ni melampui batas tanpa aku sedari. maaf sangat-sangat kerana sesungguhnya aku ni seorang insan yang sangat lemah yang sering melakukan kesilapan dalam kehidupan.

::you do it again to make me love you::

No comments:

Post a Comment