Friday, April 8, 2011

KERJA KAMI WAKTU MALAM

Memandangkan esok nya aku nak test neurology, maka stay up lah aku bersama-sama rakan-rakan yang lain pada malam ini. Biasa lah, nama pun student kan. Kalau tak study last minute memang tak sah. Ke korang study early minute? Tabik-tabik...haha...Mana lah taw kot-kot aku dengan kawan-kawan aku je yang study last minute. Nak taw jugak siapa pelajar yang study awal before nak test atau nak exam pada esok nya. Boleh kerat jari guwa la kalau ada..kekeke..tanak-tanak. Nanti kurang duit hantaran aku. Jatuh saham wey..haha
Seperti biasa yang berlaku kepada student lain, kalau dah stay up, perut tak lapar, tak makan megi tak sah. Boleh kerat jari aku lagi sekali lah. Tapi kali ni, aku tak makan megi. Apa barang megi-megi nih. Kali ni aku makan Spaghetti dan Sandwich ayam mayonis kobis. Sodap ehh..
Ini lah spaghetti nya..sedap tak??

sandwich ayam mayonis kobis

Dah kenyang, korang nak?
Nampak menyelerakan tak? Sedapp...tambah-tambah pulak makan pada waktu malam dengan perut yang sangat lapar. Hah, awak yang tengah baca tu, lap sikit air liur nya. Dah meleleh-leleh dah tu. Terima kasih kepada angah saya yang telah  masak spaghetti dan sandwich ni untuk saya. Sem depan dah tak dapat dah nak makan makanan free lagi dari angah.

No comments:

Post a Comment