Sunday, April 3, 2011

Health Test di Sekinchan

Melayan adik-adik bermain Triiflowmeter

Dalam bas untuk berangkat ke puncak alam

Hand grip test. Hati-hati kak, terjatuh kang lepiak kaki. Berat tuhh

Yang ni BMI and fat test. Kalau aku tak bagi tahu, mesti korang ingat tengah main PSP kan

Bersungguh-sungguh sahabtku menerangkan cara penggunaannya. Takut-takut kang kakak ni main hentam je macam mana nak guna. Salah masuk berat dengan tinggi, terus kena obesity.

Oke, ini lah incentive spirometer. Terkembang-kembang lubang hidung budak ni sedut menatang nih.

Model of the day. Kalau tak jaga benda ni, nyaya kena bawak lari dengan budak-budak.

Bersantai-santai dan melepak-lepak selepas melayan budak-budak yang ramai.

Bila tengok lama-lama, pelik nya tiba-tiba ada benda terjulur putih tu. Macam nak sedut lemak aku je.

Yang kiri tu, hand grip test. Aku pegang BMI and fat test dan yang kanan tu Triiflowmeter.

Aku di bawah pokok kelapa yang panas membahang. Hangat wey

Hmmm...tengok je lah. Dalam bas nih. Nak pulang ke UiTM.

Ini lah classmate aku yang sangat-sangat sempoi.

Mata rosak atau gambar ni yang spoil. Aku tengok macam muka aku berkila-kilat.

 p/s : Gambar-gambar ni memang tak ikut turutan dan harap maaf jika gambar ini kabur dan gelap.agak-agak yang mata rabun,sila guna kanta pembesar ye sebagai precaution.




2 comments:

  1. sedut lemak uh....haha tak boleh! noniey kena maintain ja...:D

    ReplyDelete
  2. haha..nak jugak pi sedut lemak..nk kurus lagi..woohoo

    ReplyDelete