Tuesday, July 30, 2013

Random Talking

salam subuh semua. hari ni sudah masuk ke 22 Ramadhan. mmm, dah tinggal seminggu je kita bersama Ramadhan kan? sedih pulak rasanya. aku pon sudah lama tidak hupdate belog akibat kesibukan yang melampau. kalau tak busy pon, masa aku dihabiskan dengan ketiduran. hahaha. nak online pon maleh. maklumlah, bulan bulan pose ni memang kalau dibawa tidur susah mau dibangun. sekali kepala letak kat bantal, tak sempat cicak nak menjengah kita dah berdengkur. memang sedap je tidur. hari tu aku tidur pukul 4.30 petang, sedar sedar dah pukul 6.45. asar pon idok lagi. mak kejut terus bangun solat. pastu baru beberapa minit, dah berbuka. hahaha. indah sungguh perasaan tu. tak perlu rasa menyeksa jiwa raga untuk tunggu waktu berbuka lama-lama. nak dapat can tidur macam tu lagi memang tak lah. peluang tidur macam tu datang sekali dalam seumur hidup je. kalau hari lain, nyaye mak aku dah melaung satu kampung.

rasanya entry kali ni aku tanak bebel panjang panjang. takde idea pon nak cerita apa. kalau nak cerita pasal preparation raya, benda yang sama juga macam korang buat. so apa yang korang prepare, benda tu jugak aku prepare. hahaha. easy to tell your story right? lepas ni tak tahu bila aku akan update semula. hari-hari kebizian semakin menghampiri. jangan rindu rindu sangat kat aku. kekeke. till then, papai uolss

No comments:

Post a Comment