Sunday, August 18, 2013

Happy Belated Birthday!

tanggal 10 August 2013 yang lalu, bersamaan 3 Syawal 1434H ialah merupakan tarikh lahir sahabat aku yang jauh nunnn kat Sabah sana. ahaha. idok ler jauh sangat tapi kalau nak jalan kaki, rasa-rasa 2 3 tahun lagi baru sampai ke rumah dia. first of all, sorry for being late to wish you a great happy birthday so HAPPY BELATED BIRTHDAY dear!

>>semoga panjang umur dan murah rezeki selalu.
>>may all your wishes come true.
>>semoga dipertemu jodoh yang soleh yang mampu membimbing kau dan keluarga sehingga ke Jannah.
>>semoga memiliki masa hadapan yang cerah.
>> and may our friendship never last!
>>love you so much and thanks for being my friend who always be there when i need you.

seperti yang aku pernah kata sebelum ni, dulu selama 5 semester kita tak pernah bertegur sapa and sebenarnya aku ada sedikit pandangan negatif terhadap kau. sorry, tak baik aku ada sikap macam tu tapi aku bersyukur sebab masa final semester kita dipertemukan and we end up as a good friend and im very thankful. moments di JB sangat best dan aku akan sentiasa ingat kenangan kita bersama. the time kita ngumpat ngumpat, nyanyi kuat kuat depan kipas dalam bilik kau, jalan jalan pergi Tesco, makan makan, kena marah dengan jiran, jalan jalan pergi Zoo Johor, the time kau buli buli aku and soooo on la. tak ter'list aku. from that, i knew you better and you are someone who is best to be friend with. sorry takde hadiah, aku tunda ya. nanti kau tuntut masa graduation day kau tau. in case kalau aku terlupa lah. hewhewhew




:: Sweet 22 Siti NoorZulaikha bt Suhaili.
:: aku takde gambar lain yang best, gambar ni favorite aku. heee

ni masa kita tengah tunggu burger kita siap kat stall burger berhampiran flat kita tu.




a bunch of thanks to our tourist guide .. Incik Rafiq

ni saja aku upload gambar kenangan kita di JB, mau kasi imbas sweet memories kita. walaupun perit untuk aku godek album kat Johor ni, demi kau ..... aku buat juga. hahaha. aku tau kau pon ada gambar2 ni tapi aku mau kasi refresh itu kepala otak kau. lastly ..

happy belated birthday. love you and miss you dear!

No comments:

Post a Comment