Thursday, May 30, 2013

Fenomena Sambal Udang

assalam dah hye semua ...

kalau korang perasan, dah 2 kali aku tukar nama belog kesayangan ni. first, LIGHT and  EASY. second, Kain Batik Selipar Jepun. sekarang ni Dunia Cik Sambal Udang pulak.

oke, kenapa nama Sambal Udang? haha. alaa. aku rasa tak perlu kot nak jawab soklan tu. korang mesti dah tau kan. cuma sekarang ni aku sangat selesa dengan nama Sambal Udang ni. tu sebab aku tukar nama belog ni. sekarang ni pon, ramai yang mengenali aku dengan nama Sambal Udang so aku agak selesa and tak kisah dengan nama tu.

pada asalnya aku letak nama Sambal Udang ni sebagai nama aku di fesbuk. ingat nak tukar jugak tapi makin lama makin sayang pulak dengan nama ni. mak dah bagi nama yang sedap-sedap, sambal udang jugak yang aku pilih. *ketuk kepala sikit*

berbalik pada perenggan kedua di atas, sebenarnya ramai juga yang bertanya kenapa Sambal Udang? first, aku sangat suka pada lauk Sambal Udang. second, aku sangat pandai masa lauk Sambal Udang. lauk lain pon aku pandai jugak masak tapi bila datang je bab sambal ni, aku lah pro. *aicewahhh*

entah lah. aku ni memang suka dengan sambal sambal ni. kekeke. so lepas ni, silahlah menggemari lauk sambal udang ye. tak taulah masa akan datang akan bertukar kepada nama apa pulak. but for now, XOXO untuk SAMBAL UDANG.

aku dan SAMBAL UDANG ... berpisah tiada

2 comments:

  1. dan aku jua disalah ertikan sbg sambal udang. hahaha

    ReplyDelete
  2. haha. tula pasal. kesian kau. aku pun tak tau kenapa bleh jd camtu

    ReplyDelete