Friday, January 3, 2014

Pandangan Anda Macam Mana?

welcome 2014, happy new year to all. semoga tahun ni memberi kita semangat yang baru demi menghadapi segala cabaran dengan kos sara hidup yang semakin meningkat ni. malas nak cerita panjang pasal new year ni sebab aku rasa new year story is too mainstream.

actually aku nak minta pandangan korang tentang hubungan korang dengan EX korang. nak jadikan seperti sahabat sepertimana hubungan sebelum couple? musuh? ignore je ke? atau layan je macam sahabat biasa?

korang pon dah tau kan aku ada pengalaman clash dengan boyfriend, first time dalam hidup kena DUMP! kira-kira dah 6 bulan jugak lah. lepas je ex aku suruh clash, time tu aku tak tau nak cakap apa. nak desribe perasaan pun tak tau sebab time tu tak rasa pape. dipendekkan cerita, lepas aku clash tu aku harap hubungan aku dengan ex aku akan jadi macam kawan balik, sama rapatnya seperti sebelum kitorang couple. memang sangat aku harap macam tu sebab aku tak nak kehilangan kawan tapi bukan bermakna aku mengharapkan dia lagi.

lepas clash tu, lama jugak lah kitorang tak contact and kalau texting pon memang jarang gila. mula-mula tu memang rasa kosong but then lama-lama aku boleh adapt and semakin boleh menerima hakikat. kadang-kadang tu ada juga aku teringat kat dia. lama-lama aku buat keputusan aku tak nak hubungan aku dengan ex ni jadi rapat macam kawan. aku rasa itu lah keputusan yang paling tepat. kalau korang?

No comments:

Post a Comment