Saturday, April 13, 2013

Kehidupan yang Busy

assalam semua. lama sudah tak hupdate belog. rindukah kalian kepada hamba? aceceh. tau je takde yang merindui aku tapi tidak mengapa. takde hal lah. tapi aku pula yang rindu nak menulis kat sini.

actually banyak juga benda yang nak dicerita tapi memandangkan lately ni aku sungguh busy untuk menyiapkan segala jadah esaimen yang tahap gaban punya banyak. tiada kesempatan untuk berkongsi segala  apa yang aku alami kat sini dengan korang.

sebenarnya aku lebih nak cerita tentang program punching pounds championship tu dengan korang. sangat best! tapi itu lahhh, walaupun aku berusahah keras untuk senaman, kawal pemakanan aku dengan ketat sekali tapi berat aku tak turun!! heyy, kenapa haa?? apa daa salah aku? seriously aku frust gila, rasa penat sangat apabila usahah kita membuahkan hasil langsung. hmm...takpelah, as long aku memiliki BMI yang normal, itu pon sudah cukup kot. (saja sedapkan hati)

and sekarang ni aku dah kurang exercise, nak rehat kejap sebab lutut2, ankle2 aku dah mula sakit. risau jugak ni. takut kalau aku dok paksa body ni, nyaye kena ankle sprain ke, ape ke. ishh, tak mahu lah sampai camtu sekali kan?

orait, tu je kot nak share dengan korang setakat ni. nak sambung siapkan esaimen. banyak wooo. till then, daaa

LOVE YOU ALLS

gambar di atas tiada kena mengena dengan cerita ye.

No comments:

Post a Comment