Saturday, December 31, 2011

ZAMAN STUDY

Assalamualaikum kawan-kawan....and selamat sejahtera for non-muslims

Time saya buat entry ni, ada lagi 1 jam nak 2012. Bosan takde kerja pulak malam ni. Nak bukak youtube, entah kenapa broadband saya slow semacam. Sabotaj saya agak nya. So, saya pon membelek-belek lah komputer ni. Tengok-tengoklah kalau ada pape yang best. Tetiba nak bukak pulak album yang ada. Wah! banyak sungguh kenangan yang ada. Dari zaman sekolah menengah sampailah zaman semester 5 saya di Puncak Alam.

Teringat pulak kawan-kawan sesame belajar. Rindu rasanya. Itu lah, time kuliah tanak hargai betul-betul. Nak sangat keluar praktikal. Dah praktikal, rindu zaman pergi kuliah. Itu lah lumrah manusia. Tak pernah bersyukur dengan apa yang ada kan? Bila dah takda baru nak kenang-kenang. So, ari ni just nak share gambar kenangan saya dengan kengkawan time last kitorang nak final exam kat UiTM iaitu time semester 5. Gila punya pulun  study nih. "poyo"

Kitorang kat library. Tak ingat pula time ni study subjek apa.  MS tak silap

Ini saya yang poyo study

Berlakon je ni untuk jadikan kenangan

.....berlakon lagi

Yang ni gila punya poyo
Haha...habis je tangkap gambar-gambar nih, kitorang teruskan study. Memang rindu lah zaman study ni. Betul kata orang, belajar lagi best dari kerja

No comments:

Post a Comment