Sunday, July 11, 2010

BUKAN MUDAH

assalamualaikum....

     Ini bukanlah blog aku yang pertama. "IT'S NOT EASY" ni blog aku yang kedua. Blog yang lama tu, aku dah selamat pon terminate. Bukan ape, blog yang lame tu amatlah buruk. Yang ni pon tak lah cun sangat kan tapi kire oke la dari yang sebelum. Blog aku yang baru ni, aku tak kan harap sangat ia cantik seperti langit senja dan tak pula indah bak sang suria.




    Eceh, ayat cam ape je kan. Ye la, aku boleh naik gila kalau diingat-ingat balik sejarah blog tersebut. Blog yang baru ni pon aku buat sekadar hiburan aku sendiri. Tak kisahlah ade orang nak baca ke tak. Yang penting aku daapt mengisi masa lapang aku di sini. Takdelah aku membazir masa tak tentu pasal macam orang lain. Tak la aku dok tidur, bangun, makan. Tidur, bangun, makan. Keje nye dok ulang benda yang sama sampai diri sendiri pon bosan tahap gaban.




     Orang yang buta IT macm aku ni memang la tak reti cane nak hias blog bagi cantik. Tu yang aku kate bukan mudah. Bukan mudah bagi aku nak create satu blog yang sempuran dan juga bukan mudah bagi aku untuk bina semula blog yang baru ni. Ini pon aku dapat inspirasi dari sebuah blog yang memang betul-betul simple and orang tu buat blog tu demi diri sendiri. kekeke...ye kot. Memandai je aku ni.


  
     Okelah korang. Aku rasa sampai kat sini je la dulu sebagai permulaan. Kalau korang ade pape idea nak dikongsi bersama, kasik je taw oke. Itu pon kalau la ade readers ye tak.


Sekian, wassalam

No comments:

Post a Comment