Tuesday, July 12, 2011

MENYUSUL KEMBALI

   Assalamualikum semua. Sudah lama sesangat tak update and post entry baru. Masuk sem 5 ni memang sesangat busy. Tak menang tangan nak siapkan esaimen yang berlambak-lambak. First week daftar kat UiTM, dah dapat hadiah baru dari lecturers. hahaha...terima kasih sesangat. Start next week aku dan rakan-rakan sekelas akan keluar praktikal selama 7 minggu after 7 weeks we had struggle enough with all the assignments and tests to get to the finish line. So exhausted right now but I feel a bit relieve.

   Hang praktikal kat mana? haaa...ceq praktikal kat hospital selayang ja. Malas taw tak nak keluar praktikal ni. Sangat-sangat penat. Dah la bulan puasa pulak tu. Macam mana lah aku nak cakap dengan patients nanti dengan keadaan aku yang sangat lapar. Mesti muka patients semua aku hanya nampak McD, KFC, pidza. Wahh..mau meleleh air liur aku ni nanti. Silap hai bulan, nyaye aku bertukar jadi singa. Terkam semua patients yang mengada-ngada nak bermanja dengan aku. hahaha...saya tak segarang seperti yang ditulis  ^_^  (muka suci)

   Haaa...ini bermakna, bagi pelajar Diploma Fisioterapi UiTM semester 5, kami tidak akan memiliki cuti mid term. Rindu sungguh kat mak pak aku taw dak. Meluap-luap rindu nih. Dah sebulan lebih aku tak balik kampung jenguk kucing-kucing aku. Kucing mesti diutamakan sebab mak aku, ayah aku boleh jaga. Ayah aku dijaga pula oleh mak ku dan angah ku dijaga pula oleh mak dan pak ku. hahahah...So, aku hanya ada cuti raya aidilfitri je. Nampak tak nusa dan bangsa sekalian, banyak aku berkorban demi kejayaan ku. Lautan dalam sanggup ke renangi dengan kapal selam.

   Doakan lah kejayaan aku dan rakan-rakan seperjuangan ku dalam meniti tahun terakhir kami. Semoga kami berjaya graduate tahun depan (sayu pulak hati ni). Minggu ni jugak adalah miggu terakhir aku study kat UiTM Puncak Alam ni. Sekejap je rasa nya 3 tahun tuh. Lepas ni tak tahu lah mana arah tujuan aku. Agak-agak kalau nampak aku bawah jambatan tu, jangan buat-buat tak kenal pulak. Memang aku kejar sekeliling Malaysia nanti. Doakan lah aku supaya berjaya sambung pengajian dalam ijazah fisioterapi nanti.

p/s: goodbye notes, books, pens, pencils

No comments:

Post a Comment